advertica-default-slider-image

LIPPUKAUPAN EHDOT:

Voit ostaa lipun ennakkoon ja käyttää sen itsellesi parhaiten sopivana aikana. Huom! Sirukortilla voi olla kerralla vain yksi voimassa oleva Sallan hissilippu, eli voit ladata uuden lipun sirulle vasta kun olet käyttänyt edellisen latauksen. Kuitenkin muiden keskusten lippuja voi olla voimassa samaan aikaan, eivätkä ne pyyhkiydy pois ostaessasi Sallan lipun.

  1. Netissä voit ostaa tunti-, ilta- ja päivä/monipäiväliput olemassa olevaan Axess-järjestelmän sirukorttiin.
  2. Henkilökunta ja rinnepartio valvovat lippujen käyttöä hissiporteilla. Hissilipun käyttäjän on tarvittaessa pystyttävä todistamaan lipun käytön oikeellisuus. Jos henkilö rikkoo yleisiä rinne- ja käyttäytymissääntöjä tai näitä toimitusehtoja, on hiihtokeskuksen henkilökunnalla oikeus ottaa kortti pois ja pidättää se määräajaksi tai kokonaan.
  3. Nettikaupasta ostettuja lippuja koskevat samat toimitusehdot kuin lipunmyyntipisteistä ostettuja lippuja. Noudatamme SHKY:n ja kuluttaja-asiamiehen välisiä, laskettelupalveluja koskevia toimitusehtoja. Katso toimitusehdot.
  4. Liput maksetaan aina oston yhteydessä Paytrail maksupalvelun kautta.
    1. PAYTRAIL: Maksuvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 2, 40100 Jyväskylä. Puhelin: 0207 181830.
  5. Hissilippujen hinta paikan päältä ostettuna saattaa erota nettikaupan hinnoista. Voimassaoleva hinnasto löytyy lipunmyynnistä ja nettisivustoltamme.
  6. Mikäli kausikorttia käyttää muu kuin kortin omistaja, perimme aina 150 euron tarkastusmaksun.
  7. Kadonneen kausi- tai yrityskortin tilalle tehdystä uudesta kortista perimme 20 eur maksun.
  8. Jo ostettua lippua ei voi vaihtaa, muuttaa tai perua.
  9. Axess-lippujärjestelmän kaikki rinnekortit ovat etäluettavia. Rinnekortteja ei saa rei’ittää ettei sen siru vaurioidu. Vaurioituneen SmartCardin tilalle asiakkaan on lunastettava uusi sirukortti. Rinnekortti tulee sijoittaa vasemmalle puolelle, takin rinta-, povi- tai hihataskuun.
  10. Laskettelijan on itse huolehdittava siitä vakuutusturvasta, jonka hän katsoo tarvitsevansa.